PRESSEMEDDELELSE
Januar 2020
Complea overtager serviceringen af alle Ultimize løsninger
Sidste år købte Complea CMS systemet Ultimize af Konxion, og nu har de to virksomheder pr. 1. januar 2020 indgået en aftale om, at Complea overtager supporten, videreudviklingen og serviceringen af alle Ultimize hjemmesider.
Aftalen sker i forbindelse med Konxions fokus på at styrke og fokusere på kerneforretningen.
Kreativ direktør Thomas Thomsen udtaler:
”I 2019 har vi fokuseret på at styrke vores kerneforretning inden for Umbraco udvikling og markedsføring på de sociale medier. I den forbindelse overtog Complea rettighederne til Ultimize CMS. Med Compleas store ekspertise i netop Ultimize giver det god mening, at de nu fremover vil servicere alle Ultimize hjemmesider.”
Hos Complea glæder man sig også over muligheden for at komme i endnu tættere kontakt med de mange tilfredse Ultimize kunder.
“Det er en naturlig udvikling for Complea at opruste yderligere – også på dette felt. Vi oplever en stigende efterspørgsel på web-løsninger i vores kundesegment. Vi har en stærk ydelsespalette af IT-løsninger, og med denne aftale kan vi forløse det store potentiale, som platformen rammer samtidig med, at vi kan servicere Ultimize kunders behov endnu bedre,” siger Morten Hovaldt, der er direktør i Complea.
De virksomheder, der i dag anvender Ultimize, vil fremover skulle kontakte Complea direkte på support@complea.dk eller 96 32 70 70.
PRESSEMEDDELELSE
Dato: 01.10.2019
NORDJYSK BUREAU VIL VÆRE FØRENDE INDEN FOR BÆREDYGTIG BUSINESS
KONXION vil være det første bæredygtige bureau i Danmark. Den nye strategi er bureauets svar på responsible business. For det aalborgensiske bureau KONXION handler det om at gøre en forskel. Og når størstedelen af de vågne timer bliver brugt på at arbejde, skal det give mening. Derfor er FNs 17 verdensmål blevet en integreret del af KONXIONs nye strategi, som nu omsætter de traditionelle bureau discipliner med afsæt i et eller flere af målene.
“Vi har et realistisk forhold til verdensmålene. Vi er idealister og ikke fanatikere. Vi tror på tilvalg og ikke fravalg” fortæller Bureau Direktør Michael Jul Jensen om den nye strategi. “Vi ser det som en vigtig samfundsopgave at gå forrest i kampen om bæredygtighed. Det gælder især når vi snakker om at gøre en forskel for kloden, men i høj grad også når vi snakker om en god og sund business. Det skal være bæredygtigt - både privat og professionelt” fortsætter Michael Jul Jensen.
For 10 år siden var KONXION Danmarks første etablerede social media bureau. Bureauet var passionerede ‘first movere’ i en branche som end ikke eksisterede, og netop denne passion ønsker de at genfinde - og går derfor nu også forrest inden for Responsible Business.
Change the game, don’t let the game change you
Med udgangspunkt i verdensmålene stiller KONXION krav til underleverandørere samt nuværende og kommende kunder. Bureauet vil de samarbejdspartnere, der arbejder med et eller flere af de 17 verdensmål, eller som har ambitioner om at komme i gang med det. Indenfor 2 år skal alle samarbejdspartnere arbejde aktivt med FNs 17 verdensmål.
”Vi vil være innovative, udfordrende og inspirerende. Vores kunder skal ville verdens fremtid. Vi står klar til at hjælpe brands med at kommunikere verdensmålene og skabe bæredygtige forretningskoncepter. Vi tror på det lange samarbejde til gavn for begge parter. Dét er Bæredygtig business.” tilføjer Michael Jul Jensen.
Alle ansatte i KONXION skal derfor inden 1. januar 2020 være uddannet i FN’s 17 verdensmål, og virksomheden vil have relevante certificeringer inden for området i 2020. KONXION tager konsekvensen af den nye strategi og tilpasser også identiteten derefter.
Således vil de 17 farver, som kendetegner FNs verdensmål fremover være en del af bureauets grafiske udtryk. De 17 farver er alle at finde i KONXIONs stribede identitet.
MERE INFORMATION
Bureau Direktør Michael Jul Jensen T 41 81 76 02 E mjj@konxion.dk