Kontakt os
Online tilstedeværelse styrker shopping i fysiske butikker

Stærk synlighed, synergi og strategi til Jyllands største shoppingcenter

Gennem stort kendskab til branchen og ikke mindst mediernes præmisser, har vi arbejdet med en konkret strategi, som har positioneret og differentieret Kolding Storcenter på de sociale medier gennem ikke mindre end 3.300 opslag, 46.000 nye fans og i gennemsnit 28,5 millioner impressions om året.

Som hos de fleste shoppingcentret har Kolding Storcenter en meget bred målgruppe. Qua de mange butikker, som centret har, er brugernes motiver for at involvere og engagerere sig i Kolding Storcenter også meget forskellige. Gennem skræddersyede budskaber, segmenterede opslag og målrettet annoncering har vi penetreret og positioneret Kolding Storcenter i markedet i trekantsområdet, som en stærk og markant spiller i branchen.

Kolding Storcenter er en af vores ældste kunder på vores Modern Marketing løsning. Kolding Storcenter henvendte sig i 2011 med et ønske om, at skabe øget synlighed, få markedsført deres 120 butikker samt aktivere besøgende i centret som i sidste ende skulle øge Kolding Storcenters brand awareness. 

28.5

millioner impressions på et år

3.300

Opslag

46.000

Nye følgere

Prisbelønnet kreativ kampagne

I 2014 vandt vi, sammen med Kolding Storcenter, guldprisen ved SOLAL Gold Award i Amsterdam - en international prisuddeling for shoppingcentre over hele verden. Ambitionen var at skabe et innivativt koncept om skulle skabe landsdækkende opmærksomhed om Kolding Storcenter, øge besøgstal og skabe dialog og involvering med Facebook-brugere over hele landet.

Dette udmøntede sig i, at vi til Kolding Storcenters 20 års jubilæum lavede et 'Big Brother' koncept hvor 20 personer boede i et glashus i 20 dage på centertorvet i Kolding Storcenter. Konceptet skabte stor mediebevågenhed og via Facebook kunne brugerne være med til at afgøre de 20 beboeres skæbne i konkurrencen om at vinde en bil og løse diverse opgaver i centret.

Kolding Storcenter

Jyllands største shoppingcenter

Med sine over 62.000 m², 120 specialbutikker, Bilka og Biocenter repræsenterer Kolding Storcenter Jyllands største indkøbscenter under ét tag. Kolding Storcenter holder åbent alle dage hele året rundt og afholder et utal af aktiviteter og events for alt fra børnefamilier, seniorer og singler.

Kolding Storcenter blev indviet i 1993 og udviddet med 20.000 m² i 1999.

Vi har igennem mange år tilegnet os stor erfaring i at håndtere de problematikker som et moderne shoppingcenter står overfor.

Derfor kan vi også ruste dig til at håndtere fremtidens detailhandel. 

Giv os et kald på 96 25 50 00 og hør mere om fremtidens detailhandel.