Gennem stort kendskab til branchen og ikke mindst mediernes præmisser, har vi arbejdet med en konkret strategi, som har positioneret og differentieret Kolding Storcenter på de sociale medier gennem ikke mindre end 3.300 opslag, 46.000 nye fans og i gennemsnit 28,5 millioner impressions om året.
Som hos de fleste shoppingcentret har Kolding Storcenter en meget bred målgruppe. Qua de mange butikker, som centret har, er brugernes motiver for at involvere og engagerere sig i Kolding Storcenter også meget forskellige. Gennem skræddersyede budskaber, segmenterede opslag og målrettet annoncering har vi penetreret og positioneret Kolding Storcenter i markedet i trekantsområdet, som en stærk og markant spiller i branchen.
Kolding Storcenter er en af vores ældste kunder på vores Modern Marketing løsning. Kolding Storcenter henvendte sig i 2011 med et ønske om, at skabe øget synlighed, få markedsført deres 120 butikker samt aktivere besøgende i centret som i sidste ende skulle øge Kolding Storcenters brand awareness.