Kontakt os
Kunden

Albumedix

Områder
Website og employerbranding til C20 virksomhed

Albumedix, som i Januar 2016 blev udskilt fra Novozymes som selvstændigt brand, valgte KONXION som samarbejdspartner på den digitale front.

Dette arbejde resulterede i en strategi som tager udgangspunkt i at verden i dag er digital. Af denne grund har vi både designet, produceret og efterfølgende vedligeholdt corporate website for virksomheden. Et website, som var klar til lancering på det tidspunkt fondsbørsmeddelelsen tikkede ind. Løsningen er bygget på platformen Umbraco.

En del af den samlede ydelse var at sætte fokus på Employer Branding via især Linkedin, hvor undervisning og foredrag med to indgangsvinkler er med til at medarbejderne viser virksomhedens kompetencer blandt de eksperter og forskere som er ansat. Linkedin er integreret på websitet således. Derved kan brugere allerede på forsiden se hvem hos Albumedix, man har i hvilket led i sit netværk LinkedIn og med blot et klik kan man connecte.

En løsning for en virksomhed af denne kaliber stiller store krav til et solidt forarbejde, der omfatter valg og udarbejdelse af såvel platform som server-setup og servicelevel, således oppetid og responstid er optimal uanset hvor i verden kunderne kommer fra.

 

Jonas Skjødt Møller, Director, Marketing & Business Development

Working with Konxion has been a professional and value-adding experience from the very beginning of our collaboration to the now ongoing support. While respecting our vision they managed to challenge us in a constructive way ultimately improving the final outcome immensely

 

LinkedIn

Employer Branding og Social Selling via LinkedIn

Samarbejdet med Albumedix har også sendt vores kommunikationschef, Lars Granat, til Nottingham (England) for at holde foredrag for såvel internally- og externally facing personnel i virksomheden. Foredragene var skræddersyet efter Albumedix's behov og fokusere på discipliner som employer branding, social selling og corporate branding via LinkedIn. 

Sigtet var at uddanne salg- og marketingafdelingen til at drage nytte af LinkedIn som salgsredskab til at skabe nye forretningsmuligheder og monitorere eksisterende kunder såvel som konkurrenter. 

Foredragene var på engelsk og havde også til formål at ruste Albumedix til at drive content marketing på LinkedIn, træne det øvrige personale i at skabe sig ekspertroller online gennem employer branding og personlig branding; for af den vej også at markedsføre Albumedix overfor relevante beslutningstagere i branchen.

Om Albumedix

Albumedix er en videnstung virksomhed, som er udskilt som datterselskab af Novozymes der er en C20 virksomhed. Albumedix er i biopharmaindustrien og beskæftiger over 100 ansatte, blandt andet i Danmark, England og USA.

LinkedIn er et effektivt salgsredskab for såvel B2B- som B2C-virksomheder. Vi kan også hjælpe din virksomhed med den rette strategi på mediet og sætte dine sælgere i stand til at skabe nye og relevante leads...

Ring på 96 25 50 00 eller følg os på LinkedIn, så stiller vi skarpt på dine muligheder.